Αληθινή Ιστορία

Αρχική » ΑΡΧΙΚΗ » ΠΕΤΡΑΝ Ο ΓΗΤΕΥΤΗΣ ΦΙΔΙΩΝ

ΠΕΤΡΑΝ Ο ΓΗΤΕΥΤΗΣ ΦΙΔΙΩΝ

Αρχείο

Kατηγορίες

Για χρόνια έλεγα πολλές ιστορίες για τον φίλο μου τον Νικο(Πετριδης), για τον τρόπο που έπιανε  φίδια όταν ειμασταν παιδιά.  Πάντα όταν τα έπιανε είχε ένα χαμόγελο ικανοποίησης. Με το ίδιο χαμόγελο ήρθε και σήμερα και μου είπε «τι έχω στη σακούλα ;». Η απάντηση ήταν άμεση, » φίδι».  Οχιά μου απάντησε.  Αυτό που μου έκανε εντύπωση,  δεν ήταν το ότι έπιασε ζωντανό φίδι και μάλιστα οχιά, κάτι που άλλωστε  είχα δει πολλές φορές στα  70ς & 80ς. Ήταν  το ότι, αφού έβγαλε  την οχιά  από την σακούλα,  μου έλεγε από πριν για δέκα λεπτά περίπου, το πως θα συμπεριφερθεί. Έτσι από σήμερα, ο φίλος από τα παλιά εχει το προσωνύμιο  «ΠΕΤΡΑΝ  ο γητευτης φιδιών».   ΚΏΣΤΑΣ  ΣΑΒΒΙΔΗΣ.

