Αληθινή Ιστορία

Αρχική » ΑΡΧΙΚΗ » ΑΜΑΡΤΗΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ(ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΜΟΥ)

ΑΜΑΡΤΗΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ(ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΜΟΥ)

Αρχείο

Kατηγορίες

Έχει καταντήσει  αηδία πλέον, αυτό που συμβαίνει με πολλούς βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ. Διαφωνούν, ξέρουν ότι δεν είναι λύση, αλλά τα υπερψηφίζουν. Για το καλό της χώρας όπως λένε. Αν όντως είναι η μόνη λύση όπως λένε στο τέλος  κάθε ομιλίας τους,   τότε γιατί διαφωνούν; Θυμίζουν εκείνες τις ελληνικές ταινίες, που η «παραστρατημένη» πρωταγωνίστρια  έλεγε, «Αμάρτησα για το παιδί μου», μόνο που εδώ η αμαρτία είναι για την  «καρέκλα». Αν πραγματικά έχουν πρόβλημα  συνείδησης με τα μέτρα,  ας  παραχωρούσαν την έδρα σε όποιον άλλο   «αριστερό»  πιστεύει ότι τα μνημόνια είναι μονόδρομος για να τα ψηφίσει. ΚΩΣΤΑΣ  ΣΑΒΒΙΔΗΣ.

